Blogadó

Egy 16 éves gondolatai a világról

Orbán a kettősügynök

2018. szeptember 11. 19:01 - Balint Szolga

Reakció a Sargentini-jelentés vitájára

Egy nappal a szavazás előtt, az Európai Parlament mai plenáris ülésén megvitatták a Sargentini jelentést. A Sargentini jelentésről röviden:Judith Sargentini jelentése Magyarország jogállamiságának meglétét kérdőjelezi meg, ezt 12 pontban fejti ki. A legvégén azt javasolja, hogy vessék be az EU szabályrendszerében lévő legnagyobb szankciót, a 7-es cikkelyt, amely az összes EU-s pénz kifizetésének befagyasztását jelentené.

Orbán Viktor helyzete nem volt annyira rossz, mint azt előzetesen lefestették. Sok jobboldali párt állt ki Orbán mellett, sőt még a cseh kommunisták is Orbán mellett érveltek. De természetesen nem maradhat EU ülés meglepetések nélkül, ami nem is Strasbourg-ból, hanem Budapestről érkezett.

Az LMP bejelentkezett, hogy ők ellopják a show-t, és kijelentették hogy ők nem fogadják el a Sargentini-jelentést. Azzal érveltek hogy a 7-es cikkely hatályba léptetése nem kedvező Magyarországnak, és szerintük a kormány korrupciós ügyei miatt nem a magyar embereket kéne büntetni. 

Természetesen az első adandó alkalommal előkerült Soros György neve, de nem Orbán Viktor, hanem egy olasz politikus, a Nemzetek és Szabadság Európája frakcióból felszólaló Mara Bizzotto. Bizzotto úgy fogalmazott hogy:

"A magyar népet megtámadták a bankok, amelyeket soros tart a markában. Mi is azokat az értékeket osztjuk, mint ön, meg akarjuk védeni az indentitásunkat, szuverenitásunkat" 

A kötelező sorosozáson kívül azért volt értelmes vita is az Európai Parlamentben. Az erőviszonyok nehezen felmérhetőek, nagyon megoszlik a támogatók és az ellenzők száma az EU-n belül. 

Orbán Viktor Budapesti és Strasbourgi viselkedése össze sem hasonlítható egymással. Olyan mint egy kettősügynök, ameddig itthon veri az asztalt, hogy így támadja Brüsszelt, meg úgy támadja Brüsszelt, addig akár Brüsszelben, akár Strasbourg-ban, pedig jámbor kiscicaként száll vitába az ott tartózkodó képviselőkkel.

Na és hogy nekem mi a véleményem a Sargentini-jelentésről? Én elolvastam a Sargentini-jelentést, és amit állít benne leginkább a Velencei bizottság egyébként, Sargentini szerintem csak egy bűnbak akinek a nevével kilehetett adni ezt a jelentést, az teljesen igaz. Nagyon sok minden megkérdőjelezhető a magyar "jogállamisággal" kapcsolatban. Példának okáért, a megyei hírlapok fideszesítése, az nem éppen egy jogállami tevékenység volt. 

De a 7-es cikkellyel az Unió nem Orbánt és kormányát büntetné, hanem a magyar embereket. Akik ezzel még jobban megutálnák az Uniót, és még többen a Fideszre szavaznának. A 7-es cikkely kétélű fegyver, amit ha rosszul sütnek el, akár a Fidesz malmára hajthatják a vizet.

54 komment
Címkék: Reakció

A bejegyzés trackback címe:

https://blogado.blog.hu/api/trackback/id/tr4114233245

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

max bir ca · http://bircahang.org 2018.09.11. 19:07:09

Dehogy olvastad el... ne hazudj...

Balint Szolga 2018.09.11. 19:11:40

@balcán maxval bircaman: Gyorsabban ideértél mint szoktál! :D Viccet félretéve, dehogynem, elolvastam a Sargentini jelentést, ugyan több részletben de a cikk elkezdése előtt befejeztem, elolvastam mind a 68 oldalt.

max bir ca · http://bircahang.org 2018.09.11. 19:20:35

@Balint Szolga:

S a nyilvánvaló hazugságokat nem vetted észre benne?

Csató 2018.09.12. 10:34:01

A Sargentini jelentésről röviden:Judith Sargentinivel írattak egy szösszenetet.
Igaz a fidesz legtöbb "húzása" már legalább 6-8 éves, mint pl. alkotmányozás, médiatörvény stb. ....
De valamiért csak most volt fontos, hogy bekóstolják Orbánt, miután egyedüliként kimondta, hogy a migráció rossz, illetve a CEU körüli cirkusz lehetett az, ami igazán felpörgette.
Ez azért fel kell, hogy vessen néhány kérdést, hogy eddig miért nem, és most miért és kinek az érdekében?

gusthy1 · http://kolyokjoga.blogspot.com 2018.09.12. 10:55:29

Csató, nem, ennek az oka az, hogy a Néppárt belső viszonyai megváltoztak. Eddig a Néppárt Fideszes szavazatai baromira kellettek, most viszont Merkelék abba a dilemmába ütköztek, hogy vagy a Fideszt rúgják ki, vagy az északiak mennek maguktól. Ez az EP választási műsor része.

röf 2018.09.12. 10:55:35

Jah, Orbán kiscica volt tegnap.
(Végül is, akár robbanthattott volna...)
Meg sapka sem volt rajta.
Meg is bukott, hiszen kedd volt.
No de hogy mennyi ökörséget hordtak össze a szoclib megszólalók.. az igen.
Így mindent értek.

pulsarito 2018.09.12. 11:04:55

Mondjuk, ha a szerző hallotta, vagy legalább olvasta volna Orbán beszédét, akkor nem álítana ilyen sületlenséget, hogy Orbán ijedt kiscicaként viselkedett. Nem tudom mit várt hogy felpofoz egy-két embert?
Mondjuk én a helyében az újhelyi (igen így csupa kisbetűvel) nevű véglényt a beszéde alatti bekiabálásai miatt minimum felpofoztam volna de hát nem vagyunk egyformák.

simonpali 2018.09.12. 11:18:12

"Jámbor kiscica?"
Most tulajdonképpen kit néztek ti hülyének? Azokat, akik végignézték a tegnapi strasbourgi ülést, vagy saját magatokat?

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2018.09.12. 11:24:19

Az tény.A pénz kevesebb lenne de ők nem lopnának kevesebbet akkor sem.

BéLóg 2018.09.12. 11:54:05

Szóval mit keresnek a Szargentíni jelentésben azok a pontok, amiket már leboltoltunk Brüsszellel? Vagy az olyan kifogások (pl. Közigazgatási Bíróságok) amelyek NÉMETORSZÁGBAN ezer éve működnek?

Vagy baj hogy marha jó a kapcsolatunk Izraellel és börtönben vannak a ballib kormány alatt cigányokat gyilkolók?
Netán a magyar lakosság legföljebb nulla egész nemtomhány százaléka által támogatott, Soros által fizetett "független" szervezetek sirámai?
Vagy hogy Magyarországon NEKEM vannak jogaim és nem az illegális határsértőknek?

Tényleg elolvastad? Akkor olvasd el még egyszertöbbször, hátha meg is érted...

pulsarito 2018.09.12. 12:01:00

@BéLóg:
és akkor még arról nem is beszéltünk, hogy a jelentés a FIDESZ kormány rovására írja az OLAF által felárt 4-es metro körüli pénzügyi gikszereket (hogy finoman fogalmazzak) és ami ugye jóval 2010 előtti sztori és ezt próbálják úgy beállítani hogy itt lopnak!
Muhahaha...

consul 2018.09.12. 12:07:28

"Példának okáért, a megyei hírlapok fideszesítése, az nem éppen egy jogállami tevékenység volt."

Valaki eladta azokat, más pedig megvette. A tulajdonos pedig olyan lapot ad ki, amilyet akar.

pulsarito 2018.09.12. 12:07:35

Jópofa az egyik lengyel EU képviselő hozzászólása, és mellesleg igaz is:
"Brüsszelnek az a baja Magyarországgal, hogy a választók a Fideszt és Orbán Viktort választották meg!"
„Talán függesszék fel a választásokat Magyarországon, és jelöljék ki innen, hogy ki irányítsa az országot. Timmermans úr biztosan szívesen elvállalná a feladatot és lenne alkirály Magyarországon”

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.09.12. 12:08:10

@BaGabi:

Nyugodj le. Soros gazda szervez nektek seggtánc estet erre a hétvégére is.

pulsarito 2018.09.12. 12:12:38

@consul:
Ennyi vagy nem ad ki semmilyent...
Mint amikor a Népszabadságot a tulaj megszüntette, akkor is minden balos agyhalott ajvékolt, hogy ez a sajtószabadság lábbal tiprása etc.
Persze amikor jobboldali újságok (pl. Pesti Hírlap) szüntek meg akkor ugyanezek a frenetikus demokraták röfögték, hogy a piac beárazza a sajtót is, és aki nem tudja eladni magát az így járt.
Akkor (MSZP kormány alatt) szó nem volt a sajtószabadság megszűnéséről.

showeyes 2018.09.12. 12:18:24

tetszik a harcosság, hogy sorost kis betűvel írtad. :) Azt azonban ne hitesd el velem, hogy 15 évesen nem tanultad, hogy a mellékneveket nem írjuk nagy betűkkel!

megamovieboy · http://europeanphalanx.blog.hu/ 2018.09.12. 12:22:55

Az remélem nem fogja összezavarni a baloldali kommentelőket, ha szólok, hogy Sargentini hivatalosan szerepel Soros György kifizetési listáján. A támadások is a CEU és a Soros álcivilek kapcsán voltak.
Amúgy a Néppárt bevándorlóországokból való tagjai fogtak össze Orbán ellen. Ezek már nem képviselik a nemzetüket, mert olyan már nem nagyon van mögöttük, hanem a multikulti kultúraellenességéért harcolnak.

2018.09.12. 12:56:39

Két megjegyzés. Az egyik erre: "A magyar népet megtámadták a bankok, amelyeket soros tart a markában. Mi is azokat az értékeket osztjuk, mint ön, meg akarjuk védeni az indentitásunkat, szuverenitásunkat"

Ez igaz, Magyarországot tényleg megtámadták a bankok. Ám sajnos aki megvédene minket (a fidesz) sem jobb náluk.

A másik és ezért bátran le lehet engem tiltani, mint a comment blogban történt: "Orbán Viktor Budapesti és Strasbourgi viselkedése össze sem hasonlítható egymással. Olyan mint egy kettősügynök, ameddig itthon veri az asztalt, hogy így támadja Brüsszelt, meg úgy támadja Brüsszelt, addig akár Brüsszelben, akár Strasbourg-ban, pedig jámbor kiscicaként száll vitába az ott tartózkodó képviselőkkel."

Orbán nem kettősügynökként, hanem cigányként viselkedik.

Csató 2018.09.12. 13:10:08

"Természetesen az első adandó alkalommal előkerült Soros György neve,"

-kb. a 23-ik felszólaló hozta elő, ráadásul nem is egy fideszes
-nem mintha ne tudná ott mindenki miről is van szó

georgenius 2018.09.12. 13:27:42

@pulsarito: te (kisbetűvel) egy rossz gondolkodású lény vagy. ov (szintén csupa kisbetűvel) egy semmirekellő, hazug, korrupt, önző, a magyarok többségét semmibe vevő politikus. Takarodjon el a sleppjével együtt, mert nem a többséget képviseli. Természetesen a fideszben (kisbetűvel) ugyanannyi a buta, iskolázatlan, és a pénzért mindenre képes hajkurász, mint a nép többségében. A fidesz senkivel sem hajlandó érdemben tárgyalni, mert úgy hiszik, hogy ők szarták a passzát szelet. Nálad fúj a passzát szél?

nnnnnnnn 2018.09.12. 13:28:52

@pulsarito: az újhelyi kiabált be? azt hittem valaki külföldi.

georgenius 2018.09.12. 13:33:04

@BéLóg: Nézd meg a legújabb híreket. (Elfogadták!!!) Szerinted mindenki hülye?

Kivlov 2018.09.12. 13:42:48

Találj ki egy jelzőt a Magyarország ellen szavazó magyarokra is...

röf 2018.09.12. 13:49:20

@georgenius:
De jóember, a pcsába sincs meg a kétharmad.....
Vagy hogy is van ez...?

pulsarito 2018.09.12. 14:32:35

@georgenius:
Nem nálam nem fúj a passzátszél.
Én csak nyitva tartom a szemem és gondolkodok.
pl.: ilyeneken:
- jó-e nekem az, ha Brüsszelből fújják a passzátszelet
- miért kell nekem az osztrák határon bármilyen úti okmányt mutatnom, ha azok, akik Afrikából, vagy a Közel-Keletről jönnek minden okmány nélkül bemondásra átmasírozhatnak egész Európán?
- én miért nem kapok euró ezreket csak azért mert élek, ha azok, akik Afrikából vagy a Közel-Keletről jönnek minden szakértelem nélkül euró ezreket kapnak támogatásként?
- én miért nem kapok házat/lakást, mint azok, akik Afrikából vagy a Közel-keletről jönnek
- miért kellene nekem elviselnem, hogy a saját hazámban (tágabb értelemben Európában) levegyék a kereszteket a templomokról mert sérti egyesek érzelmét???
- miért kellene nekem azt mondani a lányomnak, hogy te még nem tudod milyen nemű vagy de majd szép lassan eldöntheted?
- miért kellene elfogadnom minden másságot, amikor lassan mi a keresztény fehér többség leszünk a kirekesztettek?
És gyanítom, hogy nem csak én gondolkodom ilyneken, hanem még több millió nonfitársam, akiket ti egyszerűen le "mucsaiparasztoztok" a belvárosi romkocsmáitok alkoholos kábszeres kábulatából.

magyarparaszt 2018.09.12. 15:34:12

Ajvékolnak a ruszkibérenc orbáncsicskák, mert féltik a rablott javakat a jogállamtól.

BéLóg 2018.09.12. 15:52:19

@georgenius: Dehogyis, csak te, meg azok, akik Tudjukkitől kapják a pénzt.

Már ne haragudj, szerinted mi lenne, ha orbán HOLNAP ezt a fajta szavazást vezetné be a magyar Parlamentben, hogy a tartózkodók nem számítanak?

B+, hogy lehet hogy bárki normálisnak vesz ilyet, elképzelhetjük hogy mondjuk 796 képviselőből 793 tartózkodik, KETTEN igennel, egyen nemmel szavaznak, és B+ IGEN, KÉTHARMADDAL megszavazzák a dolgot!

Ennél már csak az lett volna jobb, ha az LMBTQ közösség szavazatai duplán, a négereké meg triplán számított volna, de KIZÁRÓLAG ha az igen.

Tapsikolj, EZ ma már történelem és oda fog kerülni majd a jövőben, ahová az Anschluss, a 2. Bécsi Döntés, meg a többi DEMOKRATIKUSAN hozott, igazságos, jó, faszányos döntés került.

Istenem, ha képes lenne Orbán és a Parlamenttel MEGSZAVAZTATNÁ az ellenzék mandátumának visszavonását, kb. UGYANEZT jelenti a 7-es cikkely. Legalábbis ELKEZDHETNÉ ezt feszegetni, az "Európai Értékek Súlyos Megsértése" címén.

kritizator 2018.09.12. 16:05:06

@balcán maxval bircaman: miről szól roviden, meg nem volt idom elolvasni

Ma Baker 2018.09.12. 16:24:39

Ó a sok egybites..... Nem is tudom sírjak miattuk, vagy inkább örüljek nekik. Ugyanaz a forgatókönyv áll elő, mint legutóbb a Tavares jelentés esetén. Brüsszel megint izmozik feleslegesen egy sort.
Itthon meg az átlag Magyarnak kinyílik a bicska a zsebében. "Ezek a büdös brüsszeliták már megint a kisebbségekért meg a bevándoroltatásért aggódnak?!". És lészen megint meglepetésszerűen nagyarányú fidesz győzelem az EU parlamenti választáson, mitn legutóbb is.

Ilyen félbites bloggerek meg csámcsognak az ügyön és nem képesek felfogni, hogy megint építik tégláról -téglára a következő ballib választási fiaskót.

max bir ca · http://bircahang.org 2018.09.12. 16:25:30

@kritizator:

Arról, hogy a csúnya magyarok nem fogadnak szót a háttérhatalomnak.

Parajpuding 2018.09.12. 16:39:21

Jámbor kiscicának nevezni egy hazug gyáva tolvajt, azért kicsit túlzás

TanNé · http://erkolcstan.blog.hu/ 2018.09.12. 17:16:40

Tartózkodó szavazatok be nem számítása törvénytelen?

Akkor mennyire törvénytelen az, hogy Magyarországon az országgyűlési választásokon nincs sem tartózkodom, sem egyik pártra sem érvényes szavazási lehetőség. Akkor lenne jogalapja és főként erkölcsi és etikai alapja az Orbán kormánynak/rezsimnek a 2018.szeptember 12. 69,5% igen aránnyal elfogadott Sargentini jelentést megtámadnia, ha előtte bevezetné hazánkban az érvényes tartózkodom és egyik pártra sem szavazási lehetőséget.

erkolcstan.blog.hu/2018/09/12/tartozkodo_szavazatok_be_nem_szamitasa_torvenytelen

Kukubenko 2018.09.12. 17:37:08

@Parajpuding:

Prajpudingnak meg a másnapos szart..... Érted, ugye !?

Kánikula 2018.09.12. 18:33:25

Ezt most beszopjuk. Nem a vezérek, azok tuti nem. Rendes muníció a belpolitikában az biztos. jöhetnek a brüsszel ellenes kampányok, soros megint hibás persze.

2018.09.12. 19:51:36

@showeyes:

Már megbocsáss fityiszmajma, de melyik melléknévről pampogsz?

megamedve 2018.09.12. 20:07:20

Minden orbán tervei szerint halad, a vége az lesz, amikor a magyar nermberek állva fognak tapsolni ahhoz, hogy kilépünk az EU-ból.

showeyes 2018.09.12. 20:54:43

@Látens Inszinuáció: A "strasbourgi" és a "budapesti" szavakat kell kis betűvel írni, te rühes tahó.

$pi$ 2018.09.12. 22:37:25

@TanNé: "Akkor lenne jogalapja és főként erkölcsi és etikai alapja az Orbán kormánynak/rezsimnek a 2018.szeptember 12. 69,5% igen aránnyal elfogadott Sargentini jelentést megtámadnia, ha előtte bevezetné hazánkban az érvényes tartózkodom és egyik pártra sem szavazási lehetőséget."

Nos, ekkora marhaságot már régen hallottam, ez úgy megragad a fejembe szerintem. Ha bevezetnék a választásokon a "tartózkodik" változatot, akkor semmi sem változna. A százalékok, amiket a pártok elérnek egy hangyányit csökkennének és ugyanaz lenne a választások eredménye.

De mi a fenéért kellene a választásnak ugyanolyan szabályok szerint működnie mint a parlamenti szavazásnak? Mi a csodáért kellene?

Tudod mi a gáz? Az, hogy az EU parlament a magyarokról való szavazás előtt gyorsan újraértelmezte a szabályokat éskijelentette, hogy ezúttal nem úgy szavaznak mint ahogyan szoktak. Máshogy, úgy, hogy nagyobb esélye legyen az igen szavazatoknak. Nem a szabályokkal van baja az embereknek, hanem azzal, hogy azt az adott szavazás eredményének megváltoztatása érdekében megváltoztatták.

Ez adja az erkölcsi alapot a tiltakozásra. Az, hogy ha a fidesz ugyanezt tette volna a magyar parlamentben, akkor üvöltenétek mint a fába szorult féreg.

2018.09.12. 23:09:39

@showeyes:

De az mióta melléknév te büdös gyökér?
Hogy miért nem mész abba a nyelvtan náci kurva anyádba?
Agyhalott egybites fityiszes seggnyaló.

Épüljön stadion a CEU helyére 2018.09.13. 00:52:51

"pedig jámbor kiscicaként száll vitába az ott tartózkodó képviselőkkel."

Ja ilyeneket mondott a kiscica:

"Most itt állok és látom, hogy azok vádoljak Magyarországot, akik örökül kapták a demokráciát, akiknek nem kellett személyes kockázatot vállalni a szabadságért, és most ök akarják elitélni, az antikommunista demokratikus ellenálás magyar szabadságharcosait."

"Ezért mondom, hogy az önök elött fekvö jelentés, sérti magyarország, sérti a magyar nép becsületét."

"Akármilyen döntést hoznak is, Magyarország nem enged a zsarolásnak, Magyarország védeni fogja a határait, megállitja az illegális migráciot, és védeni fogja a jogait, ha kell önökkel szemben is."

Legendás beszéd lesz ez is, évtizedek mulva is idézni fogják. Ezzel kb meg is nyerte a 22-es választást. De nem sima kétharmaddal, hanem meg lesz a 3/4 is.

Bár az egésznek az volt a célja, hogy az ellenzéket segitse az áprilisi választáson, valojában Orbánt és a fideszt erösitette.

felucca02 2018.09.13. 07:49:13

@Kivlov: Senki nem szavazott magyarország ellen. A szar magyar kormány ellen szavaztak. Pont.

felucca02 2018.09.13. 07:54:45

@pulsarito: Amiket leírtál sorban, azok a tipikus félművelt, hallottam valahol, de nem néztem utána-típusú reakciók, csúsztatások, alulinformáltságok, gendertémától migrációig.

Valahogyan az van bennetek, hogy van orbán, aki megment a migrációtól minket, ezért még azt is elnézzük neki, ha szétlopja és lerombolja az országot.

Eközben valójában az a helyzet, hogy sokkal hatékonyabban lehetne harcolni a migráció ellen, ha közben nem kellene még belföldön a telhetetlen kisgömböc ellen is harcolni. Szerintem egy stadionok, mészárosok, családi vállakozásban működtetett hatalom nélküli, szabad, szilárd és demokratikus ország sokkal sikeresebb lenne ebben is és persze minden másban.

felucca02 2018.09.13. 07:57:20

@Ma Baker: Szerintem az EU-t abszolút nem érdekli, hogy az átlagmagyarnak mitől nyílik ki a bicska a zsebében és ez így van jól.
Mondjuk nekem nem nyílt ki, sőt, örülök, hogy jól pofánkenték ezt a faszkalapot. Lehet, hogy páran még vannak így vele...

felucca02 2018.09.13. 08:06:16

@megamedve: Ez lehetséges, de szerintem meg kell tapasztalni a gödör alját, mert eddig bemondásra senki nem hitte el, hogy oda tartunk. Ha ilyen hülye ez a nép, akkor ezt vállalni kell.

felucca02 2018.09.13. 08:08:11

@Épüljön stadion a CEU helyére: Legendás a faszt! Szar lózungok pufogtatása, amikor nem jut eszembe más. Persze, abban igazad van, hogy a gyökér magyarnak ez is elég: nézd, anyukám, hogy odabaszott a vezír a geciknek, ez igen!

Sajnos, ha a népesség 10 százaléka írástudó, akkor ez van.

Kivlov 2018.09.13. 10:58:32

@felucca02:
Ha így van, akkor még gázabb. Egy harmadszorra is 2/3dal megválasztott kormány ellen, a magukat demokratázó libsik. :D
óvodás f*szkalapok.

Gleccsertetű 2018.09.13. 11:03:57

@felucca02: örülök, h kimondtad végre, h az EU szarik a többség véleményére

felucca02 2018.09.13. 11:11:45

@Gleccsertetű: Módosítok: egy 800 milliós európának egy tízmilliós tagállamában a szavazók között 40-akárhány százalékos szavazati aránnyal kétharmadot szerzett kormányt támogató többségről van szó.

Igen, erre szarik, miért mit kellene csinálnia?

CleanYourRoom 2018.09.13. 11:52:58

A képmutatás felsőfoka felróni a megyei hírlapok fideszesítését...
Mintha valaha is függetlenek lettek volna, jó vicc. A megyei hírlapokat, és vele nagyjából a sajtó úgy 90%-át a rendszerváltás teljesen érintetlenül hagyta a komcsi utódpárt MSZP és a liberális kollaboránsok kezében, akik a rendszerváltást elárulva azonnal lepaktáltak az utódpárttal a nemzeti érdeket képviselő jobboldal ellen.
Ez egészen odáig tartott, amíg Gyurcsány, az elq*ró elintézte a gazdaságot, és egyúttal annak a lehetőségét is, hogy az MSZP még egyszer hatalomra kerüljön ebben az országban. A kormányzati hatalom végleges elvesztésekor kiderült, hogy a balliberális sajtóbirodalom sem éppen piaci elven működött, és az állami cégek reklámjainak elmaradása után egyre-másra mentek kezdtek csődbe menni. Persze nagy volt a sívás-rívás, minekutána a Fidesz beadott nekik egy adaggal a saját orvosságukból, amit anno ők kaptak a balliberálisoktól, amikor a baloldali sajtófölényt kifogásolták: "Saját sajtó kellene? Hja, tetszettek volna piaci alapon fenntartani a baloldali lapokat, kedves elvtársak!"

Nem tudom sajnálni a baloldalt, csak azt kapták, amit megérdemeltek.

Gleccsertetű 2018.09.13. 12:24:50

@felucca02: miért, a buzik mennyien vannak?

Gleccsertetű 2018.09.13. 12:55:39

@felucca02: de akkor húzd rá ezt az analógiát a magyarországi libsikre

showeyes 2018.09.13. 22:53:40

@Látens Inszinuáció: Kérdezd meg valakitől! Látod , magadat égeted, te tahó! A "strasbourgi " szó bizony i betűvel képzett melléknév! Ilyen idióta minden komcsi, mint te!
süti beállítások módosítása