Blogadó

Egy 16 éves gondolatai a világról

Fiatalok és az érvényesülés

2019. április 08. 21:32 - Balint Szolga

Az utóbbi időben azt vettem észre, hogy a kommentharcosok elővettek egy bejáratott rigmust most az EP-választások közeledtével, ami nem más mint a:”Fiataloké a jövő, majd biztos az XY pártra szavaznak”, miközben a politikai elit számára a fiatalság eddig nem volt másra jó, mint statisztikajavításra, vagy biodíszletnek!

Régebben volt egy cikkem erről, de azóta megtapasztaltam egy másik aspektusát a dolognak, a fiatalok iránt mutatott teljes érdektelenséget a felnőtt társadalom irányából. Tökéletes példa erre az a történet, amikor először a Népszavában publikáltam. Elküldtem egy körlevelet az összes létező újságnak, köztük a Magyar Hangnak is, ahonnan válaszra sem méltattak. A Népszava végül lehozta a cikkemet amiben egy lelkiismereti szabadságot nem nagyon ismerő katolikus pap és az erkölcstanóra történetét mutattam be, a Magyar Hang pedig azóta sem méltatott válaszra. A vicces az, hogy még a kormánypárti Magyar Nemzet is képes volt életjelet mutatni, pedig ők aztán tényleg nem úgy gondolkodnak mint én!

Ez csak egy példa, de rengeteg hasonló történik az országban, amikor van egy lelkes fiatal, aki mindent megtesz hogy abban az ágban amiben ő jeleskedik (Nekem ez mindig is az újságírás volt) megmutassa a tudását, sajnálatos módon azonban a felette álló generáció maximum csak mosolyra húzza a száját, és folytatja a gyerek szisztematikus semmibevételét.

Órákon keresztül lehetne arról diskurálni, hogy:”Jaj, ezek a mai fiatalok már nem is érdeklődnek a politika iránt, egyik sem szavaz a GYURCSÁN úrra, és ez jaj de rossz”, de kérdezem én, egy olyan országban ahol ha nem vagy 18 számba se vesznek, addig szinte nem is létezel, mégis miért nyisson bárki a politika felé?

Borzasztóan álszentnek tartom mind a két említett kis dogmát, hisz pontosan láthatjuk hogy a “nagyobb múlttal” rendelkező generációk nagy része hogyan bánik a fiatalokkal! Nem állítom azt, hogy az én Magyar Hang-os történetem a tökéletes bizonyíték erre, hisz valószínűleg rengeteg levelet kapnak nap mint nap, viszont azt mindenképpen fenntartanám, hogy a fiatalok figyelmen kívül hagyása jelenleg társadalmi probléma! 

Az emberek tőlünk, fiataloktól várják az elcsalt rendszerváltás beteljesítését, de addig erre nem leszünk képesek, ameddig törekvéseinket ellehetetlenítik pont azok, akik ezt mondogatják. Mert előbb a társadalomban kellene rendszert váltani, és azután lehet csak a politikai rendszerváltásnak nekikezdeni.

Szólj hozzá!
Címkék: Vélemény

A bejegyzés trackback címe:

https://blogado.blog.hu/api/trackback/id/tr6814749541

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása