Blogadó

Egy 16 éves gondolatai a világról

Kötelező Kereszténységtisztelet

2018. december 19. 22:18 - Balint Szolga

Először is, mielőtt ismét kitörne a kommentháború, nem utálom a kereszténységet, és nem vetem meg a keresztény embereket. Egyszerűen csak egy dolgot nem értek, amit fel is szeretnék vezetni. A közmédiában, ami ugye az adófizetők pénzéből fenntartott elvileg pártatlan és hiteles hírforrás, folyamatosan a kereszténységgyűlöletről, és a kereszténység nem tiszteléséről beszél.

Nos kérdezem én, nekem miért kéne tisztelnem a kereszténységet? Én egy ateista ember vagyok, számomra mit nyújtott a keresztény amiért nekem tisztelnem kéne? Természetesen azonnal jöhet rá a "megnyugtató válasz", hogy az eredményei miatt, de kérdezem én, milyen eredményt tud felmutatni a kereszténység? Mert a kereszténység történelme tele van olyan történetekkel, amik miatt inkább megvetéssel kéne nézni rá, mintsem tisztelettel.

Vegyük például a búcsúcédula esetét, számomra ez a legtökéletesebb példa amit ilyen esetekben feltudok hozni. Ott szó szerint tömegével verték át az embereket a katolikusok, azt hazudva hogy majd egy adott pénz kifizetése után bármit elkövethetnek, hisz megvásárolják a bűnbocsánatot. Hát igen, Istenéknek is meg kell élniük valamiből.

De természetesen nem csak ez a példa van a kereszténység sötét oldaláról, szerintem nem kell bemutatnom hogy mennyire vérrel és háborúval van kikövezve a kereszténység útja a 21.századig, de természetesen csak a szeretet miatt öltek meg milliókat.

De most nem erről szeretnék írni, hanem arról, hogy miért várják el tőlünk hogy kötelezően tiszteljünk keresztény szimbólumokat, vagy csak magát a kereszténységet? Persze, lehet folyamatosan azt harsogni hogy:"A MAGYAR NÉP EREDETÉT TEKINTVE KERESZTÉNY NÉP EZÉRT!!4!44!4!!", de ez még mindig nem egy épkézláb magyarázat a kérdésre.

A kormánymédiában (másik nevén közmédia) megszámlálhatatlan alkalommal elhangzott, hogy a tüntetők nem tisztelik a kereszténységet, a keresztény szimbólumokat, de kérdezem én nekem miért kellene tisztelnem valamit kötelező jelleggel, amivel esetlegesen nem értek egyet? 

Én mindig is a racionalitást képviseltem ebben a kérdésben, de könyörgöm tőlem senki ne várja már el hogy kötelezően tiszteljek egy olyan dolgot, amiben nem hiszek! Felháborítónak tartom azt, hogy csak azért akarnak egy vallást ráerőszakolni az emberekre, ha tetszik nekik ha nem mert éppen olyan kormány van, ami azt a vallási nézetet támogatja.

Ennek nem kéne így működnie. Véleményem szerint a véleménynyilvánítás szabadságában benne van az is, hogy elmondhatja az hogy nem tiszteli a kereszténységet, és ezt meg is indokolhatja, nem ragasztják rá rögtön a "hazaáruló mocskos ateista sorosbérenc" jelzőt.

 

Szólj hozzá!
Címkék: Reakció

A bejegyzés trackback címe:

https://blogado.blog.hu/api/trackback/id/tr6214498968

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása